LAT

Jag är så sjukt lat, idag har jag inte gjort ett enda sk*t? Bara varit nere i tvättstugan och bokat tid?
Jag har inte direkt gjort något på bloggdesignen.. Trots att jag har varit hemma framför datorn heela dagen..
Jaja, imorgon är det skola igen, 8.20-14.50, sen ska jag träna, har inte gjort det sen förra torsdagen :/ tecken på lathet igen..
Skulle gjort det igår, men det hände inte... Asso de blev väldigt struligt igår.. Orkar inte ta upp det här, skulle bli en låång bibel och det blir välfigt tråkigt att läsa...
Nu ska jag kanske fixa mig och lägga mig och kolla på tv, om det finns något bra så här dags.. Ska upp tidigt och göra mig en ordentlig frukost för första gången på väldigt länge!
Havregryns-gröt med äppelmos och mjölk och hemmagjorda(Renee har bakat bröd) nyttiga mackor!
Kram!
oredigerad

Skriv gärna en kommentar!

Kommentera gärna:.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback