NT-showen i eftermiddag!

Fy, just nu är det så tråkigt på webb.. Asso, visst vi har precis börjat, men vi går igenom photoshop och jag kan allt han säger... Det är inte så kul att bara sitta här och glo och inte lära mig något...
Hoppas har visar NÅGOT jag inte kan snart så jag också lär mig något, annars känns den här lektionen onödig..

Jaja, i eftermiddag är det ju NT-showen, lääängtar, förra året var så kul! :)
Här är ett klipp från förra året... Hahahaha, asso, det går inte att beskriva, om nån som inte gått eller går på Rudbeck ser den är filmen så fattar du/ni absolut inte känslan att vara här, då och under hela veckan!...
Fan vad synd för alla som inte går här.....!!!


Skriv gärna en kommentar!

Kommentera gärna:.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback