Tjoo!

Hejhopp!
Denna dag har nog varit min otursdag? Eller..

Vaknade klockan 10.21 (jag börjar 10.25) och insåg att jag hade försovit mig.. Sprang upp och fixade mig och innsåg att jag aldrig skulle hinna till den lektionen...
Sen när jag väl åkte till skolan så var tåget sent, 15 minuter... Stog där och frös... Sprang sedan som en gaalning till bussen, som precis hann åka framför mina ögon. Går fram till busshållsplatsen och ser att alla bussar är inställda pga vagnbrist?! kan det ens hända?
Sen ser jag att en annan buss kommer och jag tar den trots att det betyder att jag måste gå lite längre i regnet.

Men nu är det fredag och denna dag kan iallafall inte bli värre? omöjligt!

Lägger snart upp lite bilder på min outfit!

Hoppas alla andra har en toppendag iallafall! Och en trevlig fredagskväll!


Skriv gärna en kommentar!

Kommentera gärna:.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback