Vilken unge

Jaa, videon som jag la upp i går om den där ungen som blir mobbad... Jaaa. det var ju inte på riktigt...
Han har lagt upp en video där han säger att han ljög!
Asso, det är inte okej!
Det var jättemånga som gick på det(och jaa, jag är en av dem) som skrev fina kommentarer till klippet, det var till och med en kille som gjorde en video till honom! Som svar...
Här är videon när han "erkänner":


Här är videon på han som "svarade" på hans första:
Man måste bara älska honom, om han inte också skojade, men jag tror nästan inte det.... men man vet ju aldrig?
Han är grymt söt att han gjorde det här för honom..

Skriv gärna en kommentar!
Postat av: Anonym

Inte för att vara sån... men spelar det någon roll om det är på riktigt eller inte? Bara för att han kanske inte har den historien så finns det andra som har...

Att få folk att förstå att alla inte blir älskade har inget att göra med om man blir det själv eller inte.

Har du en lyssnat på vad dom säger i den erkännande videon?! Han säger aldrig att han han ljög, bara att det är bättre nu. Och du tror att han fick flera liknande ärr på underarmen bara sådär?

Bara för att han mår bra nu så betyder det inte att han alltid har gjort det.

Och för den som har varit i samma säte som han beskriver är det en stor tröst att han la upp videon även om den inte är äkta...

2011-12-05 @ 12:21:05
Postat av: Emma

Okej... alltså det var inte så jag menade, visst vet jag att det finns personer som har den historien (har själv haft problem i skolan när jag var yngre) och det var just därför jag blev så upprörd. Jag satt helt seriöst och grät floder när jag såg hans klipp och det gör så ont i hjärtat när man får se en sån video.

Det jag blev mest upprörd över hans "senare video" var att han verkade så oseriös. Han smackar och skrattar. Det är mycket det jag blev irriterad över. Jag kollade eller lyssnade inte så jättenoga på videon.. Såg det här klippet tillsammans med alla kommentarer om hur dum han är, så jag fick mig en för snabb uppfattning om vad det egentligen handlade om.

Sen heter klippet också "(HAI DAIR) Jonah Mowry admits he lied."



Tack för att du kommentarade.

2011-12-07 @ 09:27:51
URL: http://ejutemalm.blogg.se/

Kommentera gärna:.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback