Så förbannad! måste bara skriva av mig

Har fått reda på en sak som hände för några månader sen, blir så arg så jag gnistrar tänder! Jag har aldrig varit så här arg, sur, chockad, besviken på en(fyra) människor förut!
Dom tror också att de är så smarta, men de blir bara dummare och dummare!

Kan tyvär inte skriva vad det är, det är en sak som hänt en familjemedlem!
Kommer aldrig i helvette att ens kolla åt de här människorna som jag har haft sånt förtroende och sjukt många minnen med........... fan, de som man växt upp med! Att de kan svika en så! Börjar nästan gråta!

Förlåt för ett sånt "hat-inlägg", men jag är så besviken! kommer ALDRIG kunna släppa det här!

Har absolut ingen bild som passar texten, jag vill inte förknippa någon bild med det hemska som hänt!


Skriv gärna en kommentar!
Postat av: Anonym

Lägg inte ner mer energin på det. Det är dom inte värda...

2011-11-18 @ 20:22:18

Kommentera gärna:.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback