Älskar min mamma över allt!

Mamma var i Polen några dagar förra veckan och var på Starbucks (inte alls avis) och så köpte hon med sig en liknande mugg som den här under:
Made Greener Tumbler, 16 fl oz
(bilden är från starbucks.com)

Hon visste att jag letade efter en sån när vi var inne på Starbucks i Turkiet, men de fanns inte där och jag blev ju superledsen....

Nu var hon där och det fanns en! Hon köpte en till mig! Det är sjukt! Jag blev så glad så jag vet inte vart jag ska ta vägen.... älskar dig mamma!

Visar en egen bild sen, men nu har jag ingen för att muggen är hos mamma och jag är hos pappa i veckan :) vågar nästan inte använda den.... den är så underbar :)

Skriv gärna en kommentar!

Kommentera gärna:.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback