Äventyr på sjön

Ett av två äventyr på sjöarna förra veckan, bror och jag satt i en båt, alltså, vilken jäkla pers... Det började med att en av årorna pajjade när vi var mitt i sjön, så jag fick ställa mig upp och ro med en åra, och Filip satt med en halv, haha! Sen var det massa annat som hände, jag spillde bland annat ut alla räkor(ja vi fiskade med räkor) i min sko?
Hur kan man ha sån otur? Men kul var det att sitta där tillsammans med min bror!
Foto: Emma Jutemalm [Jag] & Filip Jutemalm | Kamera: Nikon D3000 | Objektiv: AF-S  DX Nikkor 18-105mm 1 3,5-5,6 ED
Modeller: Filip Jutemalm, Emma Jutemalm [Jag] & min älskade lilla Tussi!

Skriv gärna en kommentar!
Postat av: Michaela (fotoblogg)

Härligt! Fina bilder :) kram

2012-08-02 @ 20:53:16
URL: http://michaelabjorkphoto.blogg.se

Kommentera gärna:.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback