Tävlar om att få utvecklas!

Är med i en grym tävling hos en av mina stora förebilder inom foto-världen(Emelie Ohlsson)
Klicka på bilden för att komma till tävlingen!
 
Jag skulle vilja vinna mest av alla, just för att jag, som många andra har drömmen att utvecklas till en fotograf, visst går jag i skolan med en utbildning som kan ta mig en bit på vägen, men med den här vinsten skulle jag kunna ta mig ännu lite längre!
För er som inte känner till Emelie, så är hon en grym fotograf som har inspirerat mig väldigt mycket och man blir så peppad och glad av att läsa hennes blogg! 
Jag har gått webbkurser hos henne(7st) men det här skulle vara det mest otroliga! En dröm som skulle gå i uppfyllelse!
 
Hoppas ni har haft en grym helg! Kram

Skriv gärna en kommentar!

Kommentera gärna:.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback