21 augusti 2012

Idag har jag faktisk varit ute och joggat, det känndes riktigt skönt! Gjorde det även i söndags, så 1,3 mil blev det tillsammans... Måste fortsätta såhär nu! Blir taggad av att köpa nya träningskläder också, som jag gjorde förra veckan!

Jag ska även försöka ge mig på en ny design, vill ha något mer stilrent tror jag... Ska nog ha kvar grunden som jag har nu, men med lite ljusare färger och så, vi får se! ;)
Ska snart gå och sova tror jag, är så trött! Hörs nästa gång!

Skriv gärna en kommentar!
Postat av: Sarah

Fin blogg! Ååh va skönt att vara ute och jogga, det borde jag höra... haha! Har du gjort nåt kul i sommar?

2012-08-26 @ 15:35:39
URL: http://goldenphotos.blogg.se

Kommentera gärna:.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback