Mer på gymmet än skola denna vecka...

Med tanke på att jag inte gör så speciellt mycket denna vecka i skolan, alltså går max en timme om dagen... Så jag har inte så mycket att skriva om, gör inte så mycket mer än att gå till skolan och åka hem igen... Tränar gör jag ju iof nästan varje dag...
Träningsschemat för denna vecka(inte så intressant för er kanske):
  • Måndag     17:00 Spinning 45 min
  • Tisdag  18:00 DanceAerobic 55 min
  • Onsdag 08:00 Spinning 30 min | 08:30 Yoga 30 min
  • Torsdag 18:00 SH'BAM 45 min
  • Fredag 18:00 Zumba 55 min
  • Lördag 10:00 DanceAerobic 55 min
Våga inte kalla mig träningsnarkoman? Haha, det blev bara så denna vecka ( och förra ).... Nej, men jag ska ta det lugnt sen tror jag.. Haha, ska ju åka skidor 4 dagar nästa vecka också...
Då vet ni vad jag gör hela denna vecka, haha, spenderas mest på gymmet. Mer på gymmet än i skolan faktiskt, denna vecka alltså!? :O

Skriv gärna en kommentar!

Kommentera gärna:.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback