Hur lyckas jag?

Skulle gått och lagt mig för typ två timmar sen sa jag... Men tiden bara flöög iväg.. Hur...vart....när..... Äh, fattar inte, hur kan jag vara så dum? Jag kommer vakna runt 7-8 imorgon för grannarna ovanför oss håller på och renoverar, därför skulle jag lägga mig seenast 01.00... Men den blev 3 istället, fan skolan börjar ju snart? Hur kommer det gå? Jaja... Haha får skylla mig själv.... Letade efter telefonen i all frustration också, letade i kanske 30 minuter, trodde jag glömt den på restaurangen och jag bleev gaalen så jag ringde den (trots att det kunde väcka alla) och så visar set sig att STEFAN hade tagit fel jäkel, de är inte ens lika... Ahahaaa, trött tjej också, börja fan gråta för att jag inte hitta mobilen...
Puss och kram nu ska jag sova, kanske hunner sova 4-5 timmar <3


Skriv gärna en kommentar!

Kommentera gärna:.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback