Taggad!

Hejsan! Idag är jag ledig från skolan för att jag var där på öppethus i lördags, skönt! Så jag sitter med mjukiskläder och tänker lite på sommaren! Längtar så stört mycket! Vi ska till Turkiet i två veckor! Det ska bli så skönt! Det är liksom mitt sista sommarlov nu! :O
Jag har iallafall kommit igång med träningen nu också, känner mig väldigt duktig! Vet att var och varannat inlägg här på bloggen har handlat om träning, skärpning... Ska sluta med det, tro det eller ej, men jag har varit så duktig så vågen visar en lägre siffra nu än vad den gjorde för tre veckor sen! Jag blev väldigt chockad, det måste vara fel på våran våg? jaja, ska iväg till gymmet idag igen, ska köra ett gruppträningspass...
Här är en bild som jag satt med i helgen och lekte lite med:
Som ni kanske ser så har jag "sminkat" henne (bästavän) i photoshop! haha, kul...

Skriv gärna en kommentar!
Postat av: Julia

Sv: Tack så hemskt mycket :)

Kram!

2012-01-23 @ 14:09:13
URL: http://jefoto.blogg.se/

Kommentera gärna:.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback