Taggad!

Ikväll blir det träning! Två timmar minst! Jag ska köra ett pass som börjar 18:00 och jag slutar 14.50 idag, orkar inte åka hem emellan... Eller ska jag? Vad ska jag annars ta mig till i 3 timmar.. börjar jag träna 17:00 på gymmet, då har jag tagit bort en timme iallafall, kan ju inte vara där i tre timmar? Haha, kommer tröttna snabbt då!
Jag känner mig iallafall väldigt taggad på att träna! Kanske sitter kvar i skolan ett tag? Pluggar lite kanske? Jag vet verkligen inte!
Förlåt för att jag inte har lagt upp några bilder på några dagar, men jag känner att jag inte har något att skriva...visa...berätta... Har varit väldigt dåligt väder de senaste dagarna så jag inte kan fota!
Men nu ska jag jobba, har lektion!
Kram!


Skriv gärna en kommentar!

Kommentera gärna:.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback