Shoppa, äta, fika!

Hejhopp! Nu ligger jag och slappar här med datorn placerad på magen, det är helt tyst i lägenheten nu för alla har gått och lagt sig, eller sitter de uppe fast är väääldigt tysta? Ingen aning :P

Hur som helst så var jag som sagt med mina fina tjejer inne i stan och i solna centrum idag, vi träffades vid ett och åkte in till stan, där vi tog en fika på Coffehouse by George, tog mig en morotskaka och en cappuccino (jag ska börja träna och vara nyttig sen när skolan börjar) och satt där och snacka i nästan två timmar...
Sen åkte vi till centrum och där köpte jag detta:
Dessa snyggingar(vantar) har jag spanat på ett bra tag, men aldrig köpt de, så såg jag att de var 70% rabatt på de så tvekade jag inte en sekund!
Vero Moda 39:- ( förr 129:- )
Sen köpte jag lite smink också, de ska tydligen sluta med Nivea (hmmmm) och då hade de total utförsäljning, 70%, inne på Åhléns på alla nivea produkter (smink) så jag slog till på en foundation för 39:- ( förr 130:- ) och ett punder för 43:- ( förr 145:- )...
Sminket var också sånt jag verkligen behövde, så sa Anti att de hade sänkt på Åhléns, då drog jag dit fort som f*n för jag har alltid använt mig av Niveas puder...

Nu ska jag nog gå och fixa mig!

Just det, vi var även på restaurang idag, åt middag med familjen, det var gott och mysigt! Det blev indiskt på "Cumin"...

Skriv gärna en kommentar!

Kommentera gärna:.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback