Vilken dag!


Foto: Emma Jutemalm | Kamera: Nikon D3000 | Objektiv: Tamron 70-300mm 1:4-5.6 TELE-MACRO (1:2)

Denna dag har varit väldigt lång! Jag har spenderat halva dagen med min fina kusin Clara! Vi har bland annat varit i stan, och sen åkte vi till CityGross och handlade godis (fy)... Sen kom vi hem till mig och jag hjälpte henne att färga hennes fransar... Hon har nämligen bal på måndag! Spännande :)
Sen när hon hade gått, så gick jag ut och joggade i parken här. Skönt!
Och nyss åt jag lite vattenmelon och ska snart sova.
Imorgon ska jag bara till skolan och lämna mina böcker, sen är jag klar för 2:an! Har avslutning på måndag och sen börjar jag jobba på en gång! Funderar på om jag ska cykla till skolan imorgon? Ca 11 km...
Jag vill ge cred till de som orkade läsa all denna text! Haha! Bilderna är från landet.

Skriv gärna en kommentar!

Kommentera gärna:.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback