Helg och 18 år

Vilken härlig helg!
Var hos min fina vän Michaela i lördags, för hon fyllde 18-bast! Kan inte fatta hur sjukt snabbt tiden går, snart(om 73 dagar) fyller jag också 18 år!
Jaja, det var iallafall jättemysigt, fick träffa hennes galna hund, Skye, som är så gosig! Sötisen!
Jag kom hem runt 1, bästa mamma och Stefan mötte mig vid tåget!

Vi kollade på film, melodifestivalen, åt god mat och massa annat gott! Blev nog lite för mycket för mig, jag som inte har ätit chips, godis eller druckit läsk på två månader! Pasta åt jag också, som jag inte eller har ätit på lika länge :P

Och i går var jag i Hagaparken och solade lite... Och var i Kista, men jag shoppade inget, får inte! Fram till Turkiet, där ska jag shoppa... Var så nära flera gånger, sen frågade jag mig själv: Behöver jag verkligen det här?(mormor har lärt mig) svaret var nej på allt...

Idag fyller min väldigt goda vän Jelena 18 också :) Grattis gumman!

Snygga vi på klassresan i 9:an!

Skriv gärna en kommentar!
Postat av: Jel

Åh tack så mycket finaste Emma!

2012-05-29 @ 01:01:43

Kommentera gärna:.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback