Hemma

och sjuk :(
Har varit sjuk hela "lovet"... Har som sagt varit på landet... i torsdags åkte vi dit... på fredagsmorgonen joggade vi(jag, mamma, Stefan, bror Filip och kusin Moa) i ett spår som finns där... Och på eftermiddagen fick jag så ont i halsen... Nu har jag inte så ont i halsen längre, men nyser hela tiden och snooorig...
Inte kul... Men vi har ändå haft det trevligt!
Alltid mysigt att vara på landet!
Just nu målar jag naglarna... Har föresten varit ute och övningskört idag, det gick superbra :) Kör på lite större vägar nu :) Mamma satt och skratta åt mig i slutet, svårt att förklara.... Men det var lite kul ;)
Två fler bilder på sötnosen Nova!
Foto: Jag (Emma Jutemalm)
Modell: Nova
Kamera: Nikon D3000 + Nikkor 35mm 1.8

Skriv gärna en kommentar!

Kommentera gärna:.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback