Träningsinlägg

Det gick riktigt bra att jogga igår, jag som inte gillar att springa i annat fall, men det känndes bättre och bättre.
Idag har jag även varit på gymmet, var ledig idag, så jag har även städat i rummet och solat på balkongen i det härliga vädret :)
Var också på en promenad idag efter gymmet...
Imorgon ska jag också träna, längtar lite faktiskt :)
Ska nog gå och lägga mig snart :P Är så trött!
Blev ett riktigt träningsinlägg här, men ni får stå ut :)
Just det! På lärdag ska vi äta middag hos min älskade mormor som fyller år! :) Mysigt ska det bli! Älskar dig mormor!
En bild på söta Nikki
Foto: Jag [Emma Jutemalm]
Modell: Nikki
Kamera: Nikon D3000 + Nikkor 18-105mm

Skriv gärna en kommentar!
Postat av: Felicia Andreasson - Foto

Fin bild! :D

2012-05-05 @ 23:46:23
URL: http://feliciafoto.blogg.se/

Kommentera gärna:.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback