Utö

I söndags var jag med min naturkunskapsklass på utö. Vi hade typ undersökningar där. Letade i vattnet efter djur och kollade på stenar!
Imorgon har jag prov i det så jag hoppas att jag har snappat upp något, haha! 
Skulle ju egentligen plugga lite, men så tog jag en paus och bloggar lite, har inte gjort det på ett tag!
Två riktigt tråkiga bilder från utö. Fotade inte så mycket... Var så tråkigt väder, bara grått och lite regnigt!
Foto: Emma Jutemalm | Kamera: Nikon D3000 | Objektiv: AF-S Nikkor 50mm 1:1,8D

Skriv gärna en kommentar!
Postat av: Koffe

Bilderna ser ju bra ut ändå tycker jag :)

Svar: Tack så mycket! :)
ejutemalm.blogg.se

2012-10-19 @ 22:03:36
URL: http://fotokoffe.blogg.se/

Kommentera gärna:.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback