Klarat alla tester!

Nu har jag klarat alla tester på datorn och jag känner att det är inga problem!
Imorgon klockan 07.45 har jag halkbana, det ska bli spännande! Det är ju mer som en kurs än ett test, så det är ju ingen större press!
Men den största pressen ligger på uppkörningen känner jag! Idag hade jag totalt fyra körlektioner. Körde i stadstrafik och i enkelriktat. Jag klarar det ganska bra och det behöver bara repeteras så klarar jag det nog utan problem!
Man får ju så mycket information när man är ute och kör så en del fastnar inte fören man kommer hem och varvar ner lite.
Har lite ont i högra benet, kan vara att jag har kört så mycket, eller våra långa promenade vi har gjort här i helgen. I lördags blev det kanske 1,5 mil. Igår blev det kanske 1 mil?
Jag ska snart gå och sova så jag orkar imorgon, är så jäkla trött, gick upp klockan 06.30 imorse! Haha

Skriv gärna en kommentar!

Kommentera gärna:.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback