Bubbles

Foto: Emma Jutemalm (Jag) | Kamera: Canon EOS 600D | Modell: Clara Jutemalm
 
Hejsan! Hoppas allt är bra med er! Jag mår bara bra! Är lite trött bara, börjar jobbet så tidigt varje dag så det tar ju på krafterna. I måndags så jobbade jag från 6.30-14.30 på ena jobbet och sedan vidare till nästa jobb 16.00-22.30... Dagen efter (dvs igår) började jag 7 igen så det är fullt ös nu ;)
Men nu ska jag nog snart gå och sova är såå trött, ställer klockan på 5 så det är dags att krypa ner under täcket! 

Skriv gärna en kommentar!
Postat av: Michaela- Fotoblogg

Jätte fin bild! <3

Svar: Tack gumman <3
ejutemalm.blogg.se

2013-10-05 @ 13:50:46
URL: http://michaelabjorkphoto.blogg.se

Kommentera gärna:.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback