Mongo

Det är så sjukt skönt att träna på morgonen, man känner sig stark och pigg hela dagen! Skönt!
Jag tränade cycling(spinning) i 30 minuter i morse, efter det körde jag (!) yoga (!) haha! JAG! Alltså världens osmidigaste människa på ett yogapass! haha, höll på att dö, vist jag har kört yoga två gånger innan, men nu var det till och med Yoga adv (avancerad) haahahaaaahahaha!
Jag kanske ska fortsätta med det nu när jag har märkt hur stel jag faktiskt är! Så kanske jag blir mjukare i kroppen?
Jaja, störst fokus är det på motion, måste motionera och bygga upp konditionen (och gå ner ett par kilon) innan sommaren!
Här är två bilder, har inte så kul just nu, sitter i foto-salen och gö inget annat än att vänta på att min sista lektion ska börja... Sen slutar jag rätt tidigt!

Skriv gärna en kommentar!
Postat av: K

sötis =)

2012-01-18 @ 17:39:50
URL: http://thecherries.blogg.se/
Postat av: Felicia (foto & vardag) ♥

Fin blogg! :)

2012-01-20 @ 17:50:58
URL: http://brightmoments.blogg.se/

Kommentera gärna:.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback