Jag klarade det!

Hej, förlåt för att jag inte uppdaterat er om körkortet! 
Jag klarade det! Klarade teoriprovet och uppkörningen på första försöket! 
Det känns helt fantastiskt! Fick sån gåshud och gråtattack när han sträckte fram handen och sa GRATTIS TILL KÖRKORTET! Jag trodde att jag skulle svimma!
Sedan satt jag och vänta på tåget i två timmar, varav att jag satt och bölade i ca 1,5 timme! Haha, var så glad och lättad över att jag klarade det!!
Idag har jag skjutsat min kusin till jobbet, första gången jag kör med någon som inte är där för att lära mig hur jag skall göra! Haha!
I fredags körde jag alldeles själv för första gången, det var en riktigt cool känsla, jag kände mig så vuxen!
Nu kan jag börja lägga upp bilder igen! 
Foto: Emma Jutemalm (Jag) | Kamera: Nikon D7100 | Objektiv: Tamron AF 70-300mm, F4-5.6 Macro
 

Skriv gärna en kommentar!

Kommentera gärna:.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback