Sista körlektionerna!

Idag har jag haft lektioner sedan 07.00! Imorgon gäller det! Fan om jag inte klarar det! 
Ska snart ut igen och köra! Ikväll blir det bara repetition över de delar som jag inte har gjort så mycket, parkering och så. 
Idag var jag även på trafikverket och tog kort till körkortet! Bilder blev väldigt spontan, för jag hade inte sminkat mig eller så så jag ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig! 
Men då slipper jag krångla med det imorgon bitti innan provet. Så kan jag fokusera 100% på prov och uppkörning! 
 
Har precis ätit, stekte på mina sista laxbitar och kokade lite makaroner! Riktigt gott, men jag är så nervös så jag orkade knappt äta hälften :/ Gjorde dock väldigt mycket!
 
Nu ska jag snart ut och köra! Ha det bra! 

Skriv gärna en kommentar!
Postat av: Anonym

Lycka till, jag tror det kommer att gå jättebra!!Puss o kram/mamma

2013-07-03 @ 20:07:31

Kommentera gärna:.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback