Framsteg

Hej hoppas allt är bra med er mina fina! 
Själv är jag en väldigt upptagen tjej just nu! Jobbar på, gör stora framsteg på jobbet. Idag har jag stått lite i köket, för andra gången och det klarar jag galant, i alla fallen av tre delar, jag jobbar på McDonalds om någon missat det.
Och denna månaden är jag "Månadens Medarbetare", det är så galet kul! Blev så glad när chefen sa det till mig, fick även presentkort på 400:- på McDonalds (Nejdå, på valfri butik ha-ha)
Jag har även startat igång att plugga igen, så jag pluggar upp min Engelska, på distans och sitter och gör lite läxor nu. Hihi det är ganska kul, om man får säga så, att få göra "läxor" och inlämningar. 
Bild från en photoshoot jag gjorde för ett par veckor sedan! 
Foto: Emma Jutemalm | Kamera: Nikon D7100 | Objektiv: Nikkor 50mm 1:1,8 
 

Skriv gärna en kommentar!

Kommentera gärna:.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback