Klarade sluttestet

God kväll mina fina!
Nyss klarade jag "repetition1" och "Sluttestet" på datorn! Alltså jag har inte klarat riktiga provet, men jag har väääldigt goda chanser att göra det! Jag är faktiskt inte ett dugg nervös över provet nu! Jag fick 66 poäng nu och gränsen på det riktiga provet är 52! Så ja :D jag klarar alla proverna här på datorn nu utan problem.
Det jag känner mig mest nervös över nu då är uppkörningen, men det kommer nog också gå ganska bra! OM jag inte skulle klara det så skulle jag börja böla!
 
Idag var vi iväg till Björnö och grillade flintastek!
Några badade men jag gjorde faktiskt inte det... Det är riktigt härliga människor här och jag trivs jättebra!
Nu ska jag snart gå och sova så jag orkar upp klockan 06.30 imorgon!
Stor kram!!

Skriv gärna en kommentar!

Kommentera gärna:.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback