Fredag - mot körkortet

Nu är det fredag om någon missat det! 
Jag har precis slutat min teorilektion! Klockan 14 har jag ett yoga-pass tillsammans med några andra här på skolan! Jag är så jäkla osmidig, så det ska bli intressant att se hur detta går!
Annars har körningen gått riktigt bra idag! Jag har fortfarande lite kvar, men idag var vi inne i stan och min körlärare tycker att jag är jättebra på körfältsbyte, så det känns bra. Sedan klarade jag även av Fas F idag! Så jag är klar med alla faserna så jag har bara repetition kvar nu! Det känns riktigt bra! 
Tidigare har jag bara varit nervös för uppkörning och provet, men nu känner jag mig mer och mer taggad! 
 
Idag åker några hem under helgen! Så det blir ganska lugnt här, vi som är kvar har planer på att hitta på något, gå på en utflykt eller vad som helst nu i helgen. 
Igår var jag ute på promenad, det var sjuukt mycket mygg så det var inte så trevligt, men det är väldigt fint här runt omkring, så det blev en promenad på dryga timmen!
Kramar på er som läser!
 

Skriv gärna en kommentar!

Kommentera gärna:.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback