Stadskörning

Hejsan! Idag har jag fått köra, tre lektioner blev det totalt, med start klockan 14.30 och slut 16.40.
Sedan har jag även haft teorilektion nummer 4.
När jag körde så fick jag åka in till stan, Västerås C. Vi körde runt lite och i slutet sa hon att jag har riktigt goda chanser till att klara uppkörningen! Jag har fortfarande mpnga moment kvar, men de är inte så svåra.
Hon, sa även att jag kanske inte kommer att behöva alla lektioner jag har betalat för, så då får man pengar tillbaka för de obrukade lektionerna. Så det var ju kul att höra då jag annars kommer att få det SJUKT körigt nästa vecka!
16 lektioner på fyra dagar! Ha-Ha!
Nu ska jag gå och lägga mig och läsa lite om "Fordon/bilen" och sedan måste jag nog sova! Har första lektionen 06.50 i morgon bitti!
Kram!

Skriv gärna en kommentar!

Kommentera gärna:.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback