Ledig dag!

Foto: Emma Jutemalm [Jag] | Kamera: Nikon D3000 | Objektiv: Nikkor 50mm 1:1,8 | Location: Turkiet, Marmaris
 
Idag har jag varit ledig. Ska nämligen jobba på lördag. Så idag har jag varit i tvättstugan och sen har jag städat mitt rum och tänt ljus! Mysigt blev det!
Hittade ett ljus på IKEA som luktar nytvättat. Jag som älskar den doften! Det är mer en doft av blommor, men jag tycker att det luktar nytvätt.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag nog lägga mig i sängen och titta lite på tv. 
På lördag ska jag ut efter jobbet, en av mina kompisars lillesyster fyller 18 så det blir nog ett jäkla drag! De har hyrt en lokal och efter ska vi alla dra ut. 
Ha en trevlig kväll och helg om vi inte hörs innan helgen!
 
 

Skriv gärna en kommentar!
Postat av: Matilda Wik - fotograf i Norrköping

Galet läcker bild!!

2014-02-25 @ 12:50:18
URL: http://www.mwfotografi.se/blogg
Postat av: Felicia Andreasson

snygg bild :)

2014-03-15 @ 16:01:50
URL: http://feliciafoto.blogg.se/

Kommentera gärna:.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback