Lycklig!

Allting går så bra nu!
Idag är jag ledig, har städat i rummet, pluggat och håller på att tvätta. Måste tvätta mina träningskläder typ hela tiden... Måste snart köpa nya tights iallafall, då kan det vara bra att ha pengar, som jag inte har just nu, menmen...
Jag är glad iallafall!
Det här inlägget kanske inte lät som någonting att vara lycklig för? Tvätta och städa liksom, men allt annat runt omkring menar jag nu, träningen går bra, det gick bra på ett prov igår, det är ledigt idag!
Bjuder på denna bild som min kusin har fotat, hon tyckte att jag blev jättefin(går dock att diskutera), haha, gullunge!
Foto: Min yngsta kusin Hanna, 7 år.
"Modell": Jag
Kamera: Nikon D3000

Skriv gärna en kommentar!
Postat av: Michaela (Fotoblogg)

Den är jätte fin! Hanna= framtida fotograf? :) <3

2012-04-20 @ 10:19:28
URL: http://michaelabjorkphoto.blogg.se/

Kommentera gärna:.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback