Så lycklig!

Denna vecka har varigt välfigt lugn, även här på bloggen...
Det enda jag har att plugga till nu är ett prov nästa vecka...
Idag har jag städat rummet och tränat...
Jag är riktigt glad, började le ett riktigt stort sånt där fult leende på bussen härom dagen för att jag är riktigt glad!
Det går bra i skolan, jag har kommit igång med träningen och det går riktigt bra faktiskt och min hy(har problem med hyn) är på bättringsvägen! Finns inget som är fel just nu, är riktigt glad! Ett plus är ju att det är lov snart och då blir det mys för hela slanten med familjen! Vi ska åka skidor och fy vad jag längtar!
Två sista bilderna nu på den här godsaken!

Skriv gärna en kommentar!

Kommentera gärna:.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback