Hemma

Nu är jag hemma efter 2 härliga veckor i Turkiet med min älskade familj!
Därför har jag inte bloggat på ett par veckor, har inte haft tillgång eller någon som helst lust faktiskt :)
 
Allt har varit helt underbart, men det är alltid lite skönt att komma hem och sova i egen säng och äta annan mat än pommes liksom... Efter sommaren ska jag sätta igång med träningen igen... 
 
Kom hem med öroninflammation också, så träningen får jag börja med när jag är frisk ;)
 
Imorgon blir det bakluckeloppis och hoppas på lite sol! 
Foto: Emma Jutemalm | Kamera: Nikon D3000 | Objektiv: Tamron 70-300mm 1:4-5.6 TELE-MACRO (1:2)
Modeller: Moa Jutemalm & Clara Jutemalm

Skriv gärna en kommentar!
Postat av: Michaela (Fotoblogg)

Vad kul att du är hemma igen! Fina bilder!! Svara på mitt sms <3

2012-07-23 @ 16:39:42
URL: http://michaelabjorkphoto.blogg.se

Kommentera gärna:.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback