x4

Förlåt för så tråkiga bilder de senaste inläggen!
Jag har rätt mycket i skolan nu de sista dagarna, annars är det bara 5 skoldagardagar kvar!
Jag längtar till skolavslutningen, ska jobba en månad i början av sommaren dock, börjar jobba dagen efter min avslutning ;) SEN får jag vila ut ordentligt :)
det gick inte så jättebra när hunden skulle vara med på kort :P haha, min kamera på datorn är inte den bästa..
på sista bilden "kollar" båda på pappa som står och glor... bjuder på dem..
Nu ska jag:
  1. Sätta i en hårinpackning
  2. Träna 10 min på en maskin vi har här hemma... roddmaskin
  3. Duscha och tvätta ur inpackningen
  4. Plugga och äta vattenmelon
  5. Plugga
  6. och plugga
  7. Kanske sova lite innan jag går till skolan imorgon bitti också? Hehe

Skriv gärna en kommentar!
Postat av: Michaela (fotoblogg)

ÅH MELON!! Sova är en bra ide :) kram

2012-05-30 @ 20:53:58
URL: http://michaelabjorkphoto.blogg.se/
Postat av: Ville Niskanen

Så söt vovve =)

2012-06-09 @ 01:07:45
URL: http://www.finest.se/villeniskanen

Kommentera gärna:.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback