Tips - bli av med finnar och andra tråkigheter i ansiktet

Mamma hade hittat någon mask som man ska ha i ansiktet, jag har gjort den två gånger nu och tycker att det fungerar riktigt bra faktiskt!
Här är "receptet", så som jag gör't.
Det enda du behöver är:
Aspirin-tabletter (finns på apotek) och vatten
ev, honung eller yoghurt.
Jag tog det billigare alternativet, som heter bamyl, men det finns även några som heter aspirin. 
1. Ta 2-4 tabletter
2. Häll över lite vatten
3. Mosa med ett finger(har du aspirintabletterna så måste du krossa dem innan du häller på vatten)
4. Ha eventuellt i lite honung eller yoghurt
5. Ha på "masken" i ansiktet
6. Låt verka i 20-60 min (jag kör i ca 50 min)
7. Skölj av med ljummet vatten och glöm inte att ha en kräm som passar din hudtyp!
Upprepa 2 gånger i veckan!

Skriv gärna en kommentar!
Postat av: Julia

Hejj! Hur mycket kostar tabletterna? :) Kram!

Svar: De jag använder kostar 39:-, medan de som heter aspirin kostar 65:- och Bamyl är lättare att använda, då det är en vattenlöslig tablett och lättare att "mosa" den.Mvh Emma Jutemalm
ejutemalm.blogg.se

2012-10-17 @ 10:54:13
URL: http://juliiaskamera.blogg.se

Kommentera gärna:.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback