Första dagen på intensivutbildning!

Hejsan!
Just nu är jag i Västerås på en intensivutbildning, trafikskolan heter Hässlötrafikskola och jag skall vara här i två veckor!
Som rubriken säger så är detta min första dag!
Jag anlände till Västerås C klockan 8 i morse och där blev jag hämtad av skolan.
Jag delar rum med en tjej som också går utbildningen här!
Vi har haft en teorilektion idag och imorgon börjar jag köra! Imorgon har jag totalt 4 körlektioner med start klockan 07.00!
Jag kommer att vara aktiv här på bloggen och uppdatera om hur det går för mig här! Men jag kommer tyvärr inte ha några bilder att visa!
Jag har några bilder från sudenten som jag ska visa för er när jag kommer hem från Västerås! Stor kram på er!
FÖRESTEN SÅ KOM HELA MIN FAMILJ PÅ MIN STUDENT! Det var verkligen den lyckligaste dagen i hela mitt liv!!

Skriv gärna en kommentar!

Kommentera gärna:.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback