Klar med tre faser!

Nu är fas a,b och c avklarad! Fy vad skönt! 
Vi fick alltså som uppgift att fixa alla tre faser till imorgon, torsdag! För då ska vi alla ha individuella möten! 
Nu ska jag gå och lägga mig och läsa lite i körkortsboken innan jag somnar! Skall upp 06.30 imorgon och ha möte! Sedan är det dags för riskettan! 
Om jag inte har några lektioner imorgon så tänker jag absolut ut och röra på mig! Hade för mycket att göra idag, trots att jag inte hade några körlektioner! 
Sitter här och hjälper mina boende-kompisar! haha, det är ett riktigt härligt och blandat gäng! 
Kram från västerås!
Saknar min familj massvis, men det är ändå väldigt skönt att vara borta! 

Skriv gärna en kommentar!

Kommentera gärna:.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback