På väg till körkortet

Idag har jag haft fyra körlektioner! Det gick superbra, jag fick öva på höger- och vänstersvängar.
Jag har även börjat öva bort en vana som jag har, att trycka ner kopplingen för varje inbromsning jag gör. Det har jag fortfarande kvar att öva på, men jag SKA klara det!
Sedan fick jag även köra på lite större vägar, då vi skulle tanka bilen.
Det är mindre än två veckor kvar tills jag har prov och uppkörning!!  Gaaaah!
 
Det är ett sånt fint område här omkring! Måste nog gå ut på en promenad eller ta en joggingtur imorgon bitti!
Min lärare har blivit sjuk, så jag vet inte vad jag skall göra imorgon dock, men jag får gå upp i tid i fall någon annan lärare skulle hoppa in eller han skulle bli frisk!
Nu ska jag fortsätta med mina övningar på datorn!
Kramar!

Skriv gärna en kommentar!
Postat av: Anonym

Heja...du klarar det

2013-06-26 @ 10:53:14

Kommentera gärna:.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback