Härlig kväll

Hejsan! Har precis kommit hem från mina kusiner som bjöd på grillat! Supergott och mysig kväll med familjen! Min älskade mormor och mina bästa mostrar var där! Verkligen jättehärligt! 
Just nu sitter jag och förhör min lillebror som skall ha moppe-prov imorgon, min lille plutt har blivit stor, men han kommer alltid att vara min lilla lillebror, alltid en söt oskyldig 8 åring i mina ögon :D
Nu ska jag lägga in lite bilder från ikväll, fotograferade mina snygga kusiner ute i kvällssolen! :D Tror bilderna blev  riktigt grymma! 
Imorgon ska jag jobba på arenan, det är Svenska Cupen! 
Två behind the scenes bilder från Carolina Gynning plåtningen! Här är hela gänget som var mer på plåtningen! 

Skriv gärna en kommentar!

Kommentera gärna:.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback