Självporträtt

Hej!
Här är ett självporträtt på mig. Jag var ute och fotograferade med mina kusiner i helgen och så gav jag kameran till Clara och bad henne knäppa några bilder på mig, jag klarar inte av att stå framför kameran när någon annan fotar (lättare när man är helt själv med kameran). Men detta var (tyvärr) den bästa bilden, jag har redigerat den lite bara. 
Foto: Clara Jutemalm | Redigering: Emma Jutemalm (Jag) | Canon EOS 600D + Canon 50mm 1:1,8 
Kvällssolen stod väldigt lågt så det blev ett fint ljus i bilderna! Osminkad och jävlig, men det får ni stå ut med!
Nu ska jag titta lite på tv och gå och lägga mig!

Skriv gärna en kommentar!
Postat av: Michaela- Fotoblogg

Fan va fin bild! DU är så fiin Emma!!!! kram ♥

Svar: Tack bästa finaste Michaela!!! <3
ejutemalm.blogg.se

2013-05-29 @ 18:04:39
URL: http://michaelabjorkphoto.blogg.se

Kommentera gärna:.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback