Buzzador

Jag är med i en sida som heter Buzzador, där man har chansen att delta i olika kampanjer och få hem produkter för att dela ut till vänner, familj och bekanta! Man kan även "Buzza" någon genom ex. en blogg, Facebook med fler.  Jag blev medlem på sidan för ca 3 veckor sedan och redan efter 2 veckor fick jag ett mail om att jag kunde få prova "Oreo", som många vet är det kakor och det var ju hur kul som helst!
Dessa kakor är supergoda som de är, men de är ännu godare om man doppar de i mjölk! (Jag gör ingen reklam för produkten, jag får skriva skit om den också om jag inte tycker att det var något bra!) Ja, prova dessa, riktigt goda!
Läs mer här

Skriv gärna en kommentar!

Kommentera gärna:.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback