Pic of the day

Bara en inlämningsuppgift kvar nu! Ska skicka in den andra av tre idag! Skönt att ligga en dag före! 
Kan nämligen inte skicka in den imorgon, för då ska jag göra en spännande sak! Kan inte berätta riktigt än tror jag! Haha, har inte berättat för vissa människor än, så vill inte att de ska få reda på det genom min blogg! :P 
Som mormor till exempel, ska ringa henne ikväll och berätta de roliga nyheterna! :D hihi
Stor kram på er alla!
Foto: Emma Jutemalm [Jag]  |  Nikon D3000  |  AF-S Nikkor 50mm 1:1,8 D
 

Skriv gärna en kommentar!
Postat av: Michaela (fotoblogg)

Jätte fin bild! Du är duktig du :D <3

Svar: Åh, tack bästa michaela! :)
ejutemalm.blogg.se

2012-10-10 @ 16:38:24
URL: http://michaelabjorkphoto.blogg.se

Kommentera gärna:.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback