Lycka!

Tjolahopp tjolahej!
Just nu är jag hemma för jag hade håltimme, så jag käkar lite hemma. Snart ska jag tillbaka till skolan och sen blir det träning! 
Jag är så lycklig just nu! Träningen flyter på och det är bara en månad kvar av skolan, sen går jag ut på praktik! Det ska bli så roligt!
Och i sommar tar jag studenten och reser utomlands! Först med familjen och sedan eventuellt med min bästavän! :D
Foto: Emma Jutemalm [Jag] | Kamera: Canon EOS 600D | Objektiv: Canon 50mm 1:1.8 | Modell: Clara Jutemalm

Skriv gärna en kommentar!
Postat av: ★ ADARAS - WHERE BLOG MEETS MAGAZINE!

Så coolt med 3D-effekten! <3

Svar: Tack tack! :)
ejutemalm.blogg.se

2013-02-23 @ 14:50:24
URL: http://adaras.se

Kommentera gärna:.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback