Nyårsmål!

Hejsan! Nu går det bara mer och mer tid mellan mina inlägg!
Jag tänkte bara säga hej! Denna helg har bara varit lugnt, jag har varit med mina kusiner... Jag har varit barnvakt åt min yngsta kusin... 
Mitt nyårsmål (vill inte säga nyårslöfte) för detta år är att jag ska bli fit! Nu ska jag verkligen sätta igång med träningen, jag ska lägga av med godis och allt som har med socker att göra. Jag ska gå enligt en livsstil (vissa kallar det "diet") som heter LCHF(Low Carb High Fat). Detta innebär att jag ska äta lite kolhydrater(potatis, pasta, ris osv.) och mer fett (avokado, ost, grädde osv.)
Stor kram på er!
Foto: Emma Jutemalm [Jag] | Kamera: Canon EOS 600D | Objektiv: Canon 50mm 1:1.8 | Modell: Clara Jutemalm

Skriv gärna en kommentar!
Postat av: Fatma

Härligt!

Postat av: ADARAS.SE - din bloggtidning på nätet!

wow vad fina bilder :D

2013-01-11 @ 22:57:44
URL: http://adaras.se

Kommentera gärna:.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback