Full fart

Plåtningen med Elle är fortfarande igång! Det är riktigt spännande att få vara med på en sådan stor fotografering. Det är för Elle nr 6, den kommer ut i Juni, så då måste jag köpa och se hur det slutgiltiga resultatet blev!
Just nu har vi en paus, jag var och köpte lite pizza förut, så här är det ingen som svälter!
Jag äter dock inte pizza, så jag åt kvarg med nötter och müsli... Jag äter inte enligt LCHF längre, jag äter inte enligt någon bokstavskombination längre, det blir mer "nyttigt" genom fullkorn och grövre bröd och även mycket frukt och grönt.
Jag får inte visa några bilder fören nummret kommer ut i butik, så här är en bild från sportlovet då jag åkte snowboard!
Foto: Emma Jutemalm [Jag] | Kamera: Canon EOS 600D | Objektiv: Canon EF 14mm f/2.8 II USM

Skriv gärna en kommentar!

Kommentera gärna:.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback