Hejhopp!

Just nu sitter jag och lugnar ner mig liite efter massa spring i stan, haha! 
Har varit i hela (södra) stan på ca två timmar känns det som! Varit vid slussen två gånger, gamla stan en gång, varit vid medis(medborgarplatsen)... Så det har inte varit en lugn stund här inte :D
Som några kanske vet så praktiserar jag just nu, och fram till studenten, så jag är i en fotostudio, med flera fotografer, så jag har sprungit ärenden åt två idag :)
Det är skönt att få röra på sig också!
I söndags var jag på Antis studentskiva, det var supermysigt och kul! Vi åt trerätters middag och dansade hela natten, jag kom hem 03.30, vi blev hämtade av Antis föräldrar, det var riktigt skönt att inte behöva åka nattbussen hem!
Och så fick jag jobba hemma igår, så jag slapp vara så sliten på "jobbet" ;) 
Nu ska jag gå och köpa lunch! 
Kram!
Arkivbild från i sommras

Skriv gärna en kommentar!

Kommentera gärna:.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback