Praktik

Nu har min praktik startat igång, idag är det en fotografering till ett omslag, som jag eventuellt får vara med och titta på ett litet tag.
Imorgon blir det en fotografering med Elle som jag ska få vara med på. Det ska bli kul! 
Jag ska eventuellt fotografera "behind the scenes" bilder till min handledare, som ska plåta då. 
Massor med kramar!
Jag vet dock inte om jag ens får visa er några bilder från min praktik, inte från photoshootsen alltså! Här är i alla fall en bild på min pingla Nikki!
Foto: Emma Jutemalm [Jag] | Kamera: Canon EOS 600D | Objektiv: Canon 50mm 1:1,8 II | Modell: Nikki

Skriv gärna en kommentar!
Postat av: Felicia Andreasson

Härlig bild! :)

Svar: Tack! :)
ejutemalm.blogg.se

2013-03-18 @ 11:55:27
URL: http://feliciafoto.blogg.se/

Kommentera gärna:.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback