Gårdagens äventyr

Igår var jag och min kära kusin Clara iväg på lite äventyr! 
Jag skulle göra lite research för Emma Svensson (rockfotoemma) inför ett bröllop hon ska plåta. 
Så jag och Clara åkte först till Dalarö, Det tog 2 timmar och 5 minuter att åka dit! Men vi hade fint väder hela tiden, så det var ju supermysigt! 
Etfer lite fotograferande där så åkte vi vidare till Djurgården och skulle fota där också, vi hann en bit, sedan började det spöregna! Tråkigt, så vi fick springa till spårvagnen och åka hem. 
I torsdags kväll var jag även hos moster och Clara och åt middag, sedan åkte jag och Clara hem till mig och sov här, sedan följde hon med mig på min lilla "location-hunt"!
Jag tog några fina bilder på Clara! 
Idag är det jobba som gäller! Bruce Springsteen för tredje gången! Nu ska jag ut och kolla om cykeln är i någon bra form så jag kan cykla ner till jobbet!
Foto: Emma Jutemalm [Jag] | Kamera: Canon EOS 600D | Objektiv: Canon EF-S 18-55/3,5-5,6 IS | Modell: Clara Jutemalm

Skriv gärna en kommentar!
Postat av: Malin Aurora

Åh så härliga bilder!

Svar: Tack! :)
ejutemalm.blogg.se

2013-05-18 @ 20:46:13
URL: http://vildblommor.blogg.se/
Postat av: Amanda

Du tar grymt fina bilder! Älskar dom:)

Svar: Tack!! :)
ejutemalm.blogg.se

2013-05-24 @ 22:49:04
URL: http://amandasixteen.blogg.se

Kommentera gärna:.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback