Praktik, jobb och plåtningar!

Hej, nu var det ett tag sedan jag skrev här! 
Jag har massor att göra och det blir ganska sena kvällar på praktiken, har hänt att jag kommit hem vid 21 vissa dagar. 
Prkatiken går bra, jag känner mig mer och mer hemma här. Även mitt jobb på Friends Arena går bra, jag är härmed ansvarig där. Jag har alltså "uppgraderats"! Det är superkul (och man får bättre lön) hehe! 
I måndags förra veckan så hade Emma Svensson (som jag praktiserar hos) en plåtning med Elsa Billgren, riktigt söt tjej! Så jag plåtade lite behind the scenes där, men jag är otroligt missnöjd med bilderna :( Jag hade bara ett objektiv med mig, som inte alls är ljusstarkt, så de blev ganska mörka allihopa! 
Foto: Emma Jutemalm [Jag] | Kamera: Canon EOS 600D | Objektiv: Canon EF-S 18-55/3,5-5,6 IS

Skriv gärna en kommentar!

Kommentera gärna:.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback